II Subida a Vila de Cruces 9-10 Maio
Para os afeccionados ós deportes automobilísticos: rallyes, fórmula, montaña, autocross, slalom... Só temas relativos á competición.Moderadores: juankkar, Pableras_lp, Fran Ventín, mArtiniracing, Martiño de LOPO, Ánxel, Dr. Strangelove
Re: II Subida a Vila de Cruces 9-10 Maio
por cea » Xov Mai 14, 2009 14:04 pm
dexno escribiu:AlenRacing escribiu:dexno escribiu:Haber si alguén me pode decir con certeza,si a lonxitude do percorrido,foi exactamente qe o ano pasado, grazas.
A subida a lo menos tiña uns 400metros mais..Pero que entre Cea e o confirme el..
Agrandar agrandouse eso fijo
Qué me dís!!! inda mais longapois enton Iglesias saiuse,porqe fixo o mismo tempo qe Senra o ano pasado,e iso son palabras maiores.
![]()
![]()
![]()
![]()
JOSE A. IGLESIAS MORANDEIRA .MITSUBISHI EVO VIII. 00:04:11:209
MANUEL SERNA CAAMAÑO SENRA SPORT PEUGEOT 306 KIT CAR 00:04:11:163
Boas meu, pois a subida tiña un 150 metros mais q a do ano pasado, o ano pasado comezaba na primeira curva de dereita que se facia este ano, a verdade e q Iglesias deixoume flipado, sabia q era un crack, e lembrome del co Clio, as cousas q facia eran para alucinar, pero este retorno non puido ser mellor penso eu, ademais e un chaval cercano e humilde, estamos encantados de habelo tido por aki e como non esperamos telo connosco para vindeiras edicions, dende aki mandolle unha aperta se non esta lendo
por jragnotti » Xov Mai 14, 2009 19:45 pm
Boas! A verdade é que ainda os que coñecemos a Iglesias quedamos flipados co que fixo nesta subida! Hai que ter en conta que 150 metros máis, tendo en conta a media de velocidade que fixeron, supoñen como mínimo 5 segundos máis por volta, o que serían 10 segundos máis en duas pasadas. De feito o gañador do ano pasado fixo 00:03:47:726 e o gañador deste ano fixo 00:03:58:434 se non me equivoco.
- jragnotti
- Piloto Grupo N

- Mensaxes: 47
- Rexistrado: Lun Mar 26, 2007 11:15 am
- O teu nome real: Rafa
por gonzalo » Xov Mai 21, 2009 19:27 pm
non sei que decir da subida porque non ten palabras este ano,teño que dar o meu agrdecemento a escuderia vila de cruces pola maravilla de subida. 

Re: II Subida a Vila de Cruces
por gonzalo » Xov Mai 21, 2009 19:30 pm
xoselois escribiu:a ver que se vai sabendo da subida???
escoitei que xa hay tres pilotos de renombre
por donde anda xose lois
Volver a Foro dos Deportes de Motor
Quen está en liña
Usuarios navegando neste foro: Aitor_Barros, Docaso, G.DIEZ, Jota.Veiras, Yahoo [Bot] e 4 convidados
pois enton Iglesias saiuse,porqe fixo o mismo tempo qe Senra o ano pasado,e iso son palabras maiores.