II Subida a Vila de Cruces 9-10 Maio
Para os afeccionados ós deportes automobilísticos: rallyes, fórmula, montaña, autocross, slalom... Só temas relativos á competición.Moderadores: juankkar, Pableras_lp, Fran Ventín, mArtiniracing, Martiño de LOPO, Ánxel, Dr. Strangelove
Re: II Subida a Vila de Cruces 9-10 Maio
por cea » Mér Abr 29, 2009 10:38 am
Quini racing escribiu:cea escribiu:ATENCION!!! a todos os equipos que esten interesados en participar na subida, comunicamoslle que hay un erro no numero de Fax que aparece no regulamento da proba, o numero de Fax correcto e o 986 58 24 48, gracias e desculpen polas molestias que este depiste poideran ocasionar
Saudos, non sei se te das conta de quen son, teño estado falando contigo en silleda varias veces. pois o caso e que queria dar o meu apoio a escuderia Vila De Cruces e se bos fixese falta persoal, eu iria encantado, e tamen mais xente. temos licencia e xa estibemos na proba o ano pasado. se requerides xente para o que sea, porfavor non dudes en dicirnolo.
Saudos
DTD motorsport
Graciñas Kini, sabes q eres ben recibido Nas Cruces
P.D.:amañame o Saxo ese e deixate de caralladas
por Marcos_corbacho » Mér Abr 29, 2009 11:07 am
- Marcos_corbacho
- Piloto S1600

- Mensaxes: 240
- Rexistrado: Lun Nov 17, 2008 9:52 am
por galiciarallysport » Mér Abr 29, 2009 19:55 pm
Weno a todo sto Ferreiro vira co porsche nn?
E haber se Senra pode vir co 306 q o ano pasado do bn q ll tiraba inspiroum en facer un video para you tube jajaj
eña atalogiño e un saudo
-

galiciarallysport - Piloto Grupo A

- Mensaxes: 108
- Rexistrado: Lun Dec 08, 2008 0:01 am
- Coche: Orbea Dakar ou o d sn Fernando
- O teu nome real: Alex
por cea » Xov Abr 30, 2009 10:41 am
galiciarallysport escribiu:olaa.
Weno a todo sto Ferreiro vira co porsche nn?
E haber se Senra pode vir co 306 q o ano pasado do bn q ll tiraba inspiroum en facer un video para you tube jajaj
eña atalogiño e un saudo
Suso ainda non sabemos con que montura acudirá, xq estaba axustando o Porsche, pero tampouco o descartaba, de todolos xeitos Suso e Suso, corra co que corra, a min persoalmente encheme de alegria poder telo con nos na subida, basicamente por 3 razons, xq e un gran amigo, un piloto coma a copa dun pino, e xq e ainda mellor persoa q piloto, asi q recibiremolo cos brazos abertos, o tema de Senra, e dificil de precisar, falouse con el despois de Noia e dixonos que esperaba ter o motor de volta para a Subida, pero bueno por nos coma se kere asistir no 309 ex Moratal, persoalmente non me digustaria ver ese pepino
por cea » Xov Abr 30, 2009 10:43 am
Marcos_corbacho escribiu:Xa o ano pasado estuvo ben, pero este parece ser que non se vai a quedar atras eh...a ver se se cumpre o prometido e non nos defraudan jeje. O MEU APOIO A ESCUDERIA
Graciñas meu, intentaremos facelo o mellor posible, non digo melloralo xq persoalmente quedoume moi bo sabor de boca do ano pasado, pero a ver se se achega a do ano pasado, espero q ti nos deleites cun deses teus videos q tanto nos gustan, saudos
por cea » Xov Abr 30, 2009 17:41 pm
Alberto Fernandez e Jose Antonio Iglesias, gran alegria saber q Iglesias volve a competicion despois daquelas grandes carreiras q facia co Clio
por nogue » Xov Abr 30, 2009 17:50 pm
-

nogue - Piloto Lenda

- Mensaxes: 4587
- Rexistrado: Sáb Xul 29, 2006 14:23 pm
- Coche: Petroleiro
por D-10 » Xov Abr 30, 2009 18:10 pm
cea escribiu:Marcos_corbacho escribiu:Xa o ano pasado estuvo ben, pero este parece ser que non se vai a quedar atras eh...a ver se se cumpre o prometido e non nos defraudan jeje. O MEU APOIO A ESCUDERIA
Graciñas meu, intentaremos facelo o mellor posible, non digo melloralo xq persoalmente quedoume moi bo sabor de boca do ano pasado, pero a ver se se achega a do ano pasado, espero q ti nos deleites cun deses teus videos q tanto nos gustan, saudos
Moita sorte para organizar a subida e eu polo menos,AGRADEZO que vaiades dando inscritos(ainda por riba dese nivel)sen ter secretismos que solo dan para rumores e faladuras baratas

PD: Marcos é das fotos,o dos videos é Naimad
por pua07 » Ven Mai 01, 2009 20:04 pm
Otra cosa: Me podías aclarar donde va a empezar la subida y donde acabará? Porque según Cronomotor, empieza despues del puente tiene 3,5 kms. pero no puede ser porque desde la salida del año pasado hasta el puente hay unos 600 mts. y el año pasado tenía 3,6 kms. Así que o empieza antes del puente o acaba más adelante. De todos modos sería una pena que cortasen esa zona rápida del pricipio.
por cea » Ven Mai 01, 2009 22:13 pm
pua07 escribiu:Yo se de otros dos inscritos que seguro que darán mucho espectaculo: Los hermanos Varela (toño y Sergio). El primero ya sabemos todos quien es yel año pasado dió un buen espectaculo en esta subida, subiendo al podium y el segundo es su hernado pequeño, que debutará en esta carrera con la barqueta que toño alquiló en Almofrei a Sobrado pero que aquí seguro que le va a sacar más jugo porque este chico conduce como los angeles y si es capaz de serenarse y no cometer locuras pronto será una de las sensaciones de la temporada porque según las malas lenguas, conduce mucho mejor que el hermano mayor. Así que do inscritos más: toño varela y Sergio varela.
Otra cosa: Me podías aclarar donde va a empezar la subida y donde acabará? Porque según Cronomotor, empieza despues del puente tiene 3,5 kms. pero no puede ser porque desde la salida del año pasado hasta el puente hay unos 600 mts. y el año pasado tenía 3,6 kms. Así que o empieza antes del puente o acaba más adelante. De todos modos sería una pena que cortasen esa zona rápida del pricipio.
Hola pois non sei de onde saiu ese rumor en canto o percorrido pero non e certo, de feito este ano alongase uns 100 metros mais q o ano pasado, sairase practicamente dende o lugar onde estaba ubicado o ano pasado o parque de traballo, mais q nada xq pensamos q o sitio de asistencia era bastante reducido e decidimos cambialo para ter mais espacio para vos, en canto a Toño e Sergio, pois dicirlles q seran recibidos de bon grado en Vila de Cruces, que teñan moita sorte e se divirtan o maximo posible, saudos
por CARREIRARC » Dom Mai 03, 2009 15:14 pm
- CARREIRARC
- Piloto Grupo N

- Mensaxes: 4
- Rexistrado: Xov Out 09, 2008 19:42 pm
- Coche: DAITONA
por zipiflo » Dom Mai 03, 2009 20:42 pm
por AlenRacing » Lun Mai 04, 2009 1:44 am
Hola, pois non temos páxina web..Sintoozipiflo escribiu:alguén sabe se ten páxina web esta subida?,gracias de antemán
Saudos

Bamarti Competición
Os Amigos da Bujía
Club Lancer Evo España
-

AlenRacing - Piloto S2000

- Mensaxes: 969
- Rexistrado: Ven Xul 28, 2006 21:38 pm
- Coche: 4 rodas e unha ghia
- O teu nome real: Xesús
por Naimad » Lun Mai 04, 2009 3:06 am
A ver se se van desvelando mais inscritos o longo desta semana....
por cea » Lun Mai 04, 2009 9:53 am
Javier Ramos Troitiño(Subaru Impreza)
Volver a Foro dos Deportes de Motor
Quen está en liña
Usuarios navegando neste foro: AlenRacing, MSN [Bot] e 5 convidados