Circuito Go-Kart de Porriño
Para os afeccionados ó karting, tanto para competición como para hobbyPatrocinada por:

Moderadores: juankkar, Martiño de LOPO
Re: Circuito Go-Kart de Porriño
por maneiro » Sáb Dec 22, 2007 0:10 am
alguen sabe si o circuito de manolo esta aberto agora???e os domingos abren???un saudo
por presssa » Sáb Dec 22, 2007 3:57 am
Home, que eu saiba, os karts con Rotax téñenos abaixo, no circuito pequeno, e alquílanllos a xente que xa leve andado alí.
De se está aberto, se non me equivoco, si. Eu igual estou mañá (sábado) a tarde, e o domingo supoño que tamén abrirá.
Un saudo
De se está aberto, se non me equivoco, si. Eu igual estou mañá (sábado) a tarde, e o domingo supoño que tamén abrirá.
Un saudo
por presssa » Mar Feb 19, 2008 5:57 am
Bueno, este sábado estivemos de charla con Manolo e contounos os plans para os próximos meses: a reforma de partes do circuito. Agora que están case listos os boxes na parte baixa da placa, vai asfaltar esa zona, e facer desde alí uns accesos e saídas da pista (serán na curva de entrada a recta de meta -provisionais-). De paso que ven a maquinaria, aproveitará para facer uns enlaces nas curvas da zona de arriba, e nas chicanes ou "culebras" de abaixo.
De modo chapuceiro, fixen un pequeno photoshop de como quedaría o tema na sua configuración máis rápida:

Un saudo
PD- A reforma está previsto tela feita hacia Xuño.
De modo chapuceiro, fixen un pequeno photoshop de como quedaría o tema na sua configuración máis rápida:

Un saudo
PD- A reforma está previsto tela feita hacia Xuño.
por DcGrady » Mér Feb 20, 2008 10:26 am
Vaia cambio, a verda e que asi cambia moito o conto. Ten moi boa pinta. Eu nunca o probei pero das veces que fun ali, non me gustaba nada a parte das curvas, pareciame demasiado virada.
-

DcGrady - Piloto Grupo X

- Mensaxes: 69
- Rexistrado: Ven Set 28, 2007 22:51 pm
por pionsinho » Xov Feb 21, 2008 14:43 pm
pufff, que peligro... eu xa teño a sensación cada vez que vou de dar a primeira volta sin apretar moito, porque cando menos o esperas aparece unha curva ou unha zona nova... e xa non é a primeira vez que non sei nin por onde vou, si vou do reves, si me metín por un cacho que non era... jajajajaja.
a verdade, e que moi ben, casi casi, ten un circuito distinto para cada mes do ano.
a verdade, e que moi ben, casi casi, ten un circuito distinto para cada mes do ano.
Comunidade motorgalego.com
por maneiro » Lun Mar 31, 2008 17:40 pm
ayer estube andando en el circuito nuevo con los karts q alli abia y parecian q andaban bastante de cuanto eran??? otra pregunta con 16 años en q categoria se corre??un saludo x cierto es d alguien de este foro un pedazo todoterreno negro q abia ayi aparcao ayer a la tarde...xq q wapo q tavaa!
por adrianR » Lun Mar 31, 2008 17:45 pm
maneiro escribiu: cierto es d alguien de este foro un pedazo todoterreno negro q abia ayi aparcao ayer a la tarde...xq q wapo q tavaa!
ayer estube andando en el circuito nuevo con los karts q alli abia y parecian q andaban bastante de cuanto eran??? otra pregunta con 16 años en q categoria se corre??un saludo x cierto es d alguien de este foro un pedazo todoterreno negro q abia ayi aparcao ayer a la tarde...xq q wapo q tavaa!
un toyota hilux 2.2 negro pik-up ?

por maneiro » Lun Mar 31, 2008 18:10 pm
nose puede creo q el tio q lo llevaba tenia una chaqeta de jesolo
por presssa » Mar Abr 01, 2008 5:32 am
Hola. Creo que tal e como estan agora as categorias, so poderias correr na X30 junior (ata os 18). Antes con esa idade xa podias correr en icc, pero agora creo que non.
Un saudo.
Pd. O todoterreno e de Jesus de SANOLI COMPETITION.
Un saudo.
Pd. O todoterreno e de Jesus de SANOLI COMPETITION.
por maneiro » Mar Abr 01, 2008 20:01 pm
ok gracias pressa e de cuanto son los karts q se alquilan en la pista nueva uno azul y uno rojo??gracias
por presssa » Mér Abr 02, 2008 6:20 am
Creo que son coma os de abaixo, motores 4 tempos de 390 cc.
Un saudo
Un saudo
por maneiro » Mér Abr 02, 2008 19:40 pm
yo creo q probe ls de abajo y ese andaba el doble... ademas el tio me dijo q eran unikos q en ningun sitio ofrecian este potencial de karts y me dijo q si no tenia esperiienza q no podia
por presssa » Xov Abr 03, 2008 5:55 am
Bueno, e que abaixo tamen hai uns con menos motor...
Un saudo.
Un saudo.
por DcGrady » Ven Abr 04, 2008 23:14 pm
E que desarrollo leva en ICC??
-

DcGrady - Piloto Grupo X

- Mensaxes: 69
- Rexistrado: Ven Set 28, 2007 22:51 pm
por presssa » Sáb Abr 05, 2008 5:44 am
Fai moito que non ando ali, pero creo que co sgm andaba con un 17-25 (creo que algo largo).
Hoxe sabado estaremos ali rodando uns cuantos.
Un saudo
Hoxe sabado estaremos ali rodando uns cuantos.
Un saudo
Quen está en liña
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados